loading...

اخبار شهرستان مرند

seyed بازدید : 210 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (2)

از کلیه رسانه های مرندی گله دارم . نام خبر نگار را زیر سوال بردید

چرا اعتراض کارگران مرندی را منعکس ننمودند اعتراض اینجانب به جا است

می خواهم مطلبم را با یک جمله به پایان برسانم:

حمایت از قشر کارگر این قدر خوار و خفیف تان می کرد یا مسئله رابطه ها جای ضابطه ها بودند ؟

منتظر جوابیه هایتان هستم هر چند در خواب زمستانی به سر می برید.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین جعفرزاده در تاریخ 1392/07/30 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

از مدیر وبلاگ هم نهایت تشکر را دارم
خسته نباشید

این نظر توسط حسین جعفرزاده در تاریخ 1392/07/30 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

وای به حالمون
امروز پایان مهلت شهریه ی دانشگاه علمی جنگلی مرند بود.فکر کنم مفهوم باشه.

چرا گفتم علمی جنگلی عشقم میکشه چون جنگلیه توکدوم دانشگاهی تا حالا مار اونم از نوع سمی خطر ناک دیدین هان بگین دیگه.

اگه روزی 1600 که کرایه ی تاکسی و سرویس دانشگاهمون رو هم کنار شهریه م بزارم میتونم تو دانشگاه آزاد ادامه تحصیل بدم پیاده هم میتونم برم
نه مار سمی داره نه موش داره نه از این زنبورهایی که از انسان هم بزرگترن

خودمو خسته کردم همین


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اینجا محل تبلیغات شماست . 09365945034

امار گیر وبگذر
درباره ما
Profile Pic
همه مردم مرند در این رسانه سهیم هستند و لطفا اخبار خود را با عضویت در این وب انتشار دهید و ما هم به قلم خود قسم میخوریم قلم خودرا به مال دنیا نفروشیم و با صداقت کامل مطالب را ارایه دهیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 866
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 2,345
  • بازدید سال : 55,927
  • بازدید کلی : 485,665