loading...

اخبار شهرستان مرند

seyed بازدید : 201 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

در چند روز گذشته سوژه بحث مردم سرمربي آينده تراکتورسازي بوده و گمانه زني هاي زيادي شد وحتي در ليستي که جلوي کلمه سرمربي قطار شد نام وينگاداي پرتغالي هم به ميان آمد!اما ديروز صبح نظمي مديرعامل باشگاه مانند هم پستي سابقش از حضور توني در تراکتور خبر داد. او مسلما مي داند که ديگر نمي تواند از حرفش برگردد و اين بار پرشورها کوتاه نمي آيند!در چند روز گذشته چند گزينه مطرح شدند که حميد استيلي و رسول خطيبي جدي ترين گزينه ها بودند و حميد درخشان و مجيد صالح هم مذاکراتي انجام دادند.اما در نهايت توني به تراکتور نزديک شد.

صالح شبانه ديپورت شد ...


                    ادامه مطلب ...


مجيد صالح دستيار امير قلعه نوعي در استقلال از جمله گزينه هاي تراکتور بود.او براي مذاکره با باشگاه تراکتورسازي با پرواز ساعت 16:30 يکشنبه به تبريز سفر کرد اما کار حتي به مذاکره هم نرسيد و بعد از صحبت هاي اوليه همان شب از تبريز ديپورت شد.صالح نتوانست پست سرمربيگري تراکتور را بگيرد و به تهران بازگشت. بدين ترتيب،يک چراغ تراکتور براي جايگزيني جلالي سوخت.

استيلي در سومين جلسه رد شد

حميد استيلي جدي ترين گزينه تراکتور بود و حتي يکشنبه بعد از ظهر مصاحبه اي انجام داد و به هواداران تبريزي وعده داد مي تواند آنها راضي کند .او از آذري بودنش صحبت کرد تا در صورت تراکتوري شدن هواداران را پشت خود ببيند. اما نظمي مذاکره با او را تکذيب کرد و گفت:"مصاحبه استيلي را تائيد نمي کنم!"اما شنيديم،استيلي 3 جلسه فشرده با مسئولان باشگاه تراکتور و نماينده نظمي داشته که در آخرين نشست توافق نهايي حاصل نشده و او براي تصدي سرمربيگري رد شده است.مسئولان باشگاه صلاح ندانستند او در اين مقطع سرمربي تراکتور شود.

کم تجربگي سنگ جلوي رسول

بعد از استيلي پرسپوليسي نوبت به رسول خطيبي رسيد. بازيکنان با حضور او در اين پست مخالف هستند و معتقدند سرمربيگري تراکتور براي او زود است. اما باشگاه معتقد است رسول سرمايه فوتبال آذربايجان است و بايد از او در فوتبال اين استان استفاده شود.خطيبي در مصاحبه اي گفته بود:"اگر سرمربي تراکتور شوم هدفم قهرماني جام حذفي است."دو طرف از انجام نشدن مذاکره حرف زدند اما واقعيت غير از اين است. سرمربي سابق گسترش با نظمي و هيئت مديره صحبت هايي داشته اما در نهايت کم تجربگي رسول اجازه نداد او به نيمکت تراکتور به عنوان سرمربي نزديک شود. اما او همچنان مدنظر باشگاه است و شنيديم در صورتي که توني به تراکتور برگردد با توصيه باشگاه خطيبي دستيار اول او مي شود. جالب است که زيني زاده هم قصد داشت همين کار را بکند پس خطيبي همچنان در نزديکي تيم اول تبريزي هاست!

درخشان بي تمايل!

حميد درخشان چهارمين گزينه تراکتوري ها بود اما صحبت هاي دو طرف به جدي شدن نرسيد.درخشان صحبت با باشگاه را تائيد نکرد و بر خلاف استيلي و خطيبي واکنشي نشان نداد.درخشان هم اصالتا آذري است و اين يک امتياز براي او به حساب مي آيد .ظاهرا او تمايلي ندارد در اين شرايط تراکتور را تحويل بگيردو به همين دليل تمايلي نشان نداده است!

نظمي:به توني التماس مي کنيم

هواداران بارها از نظمي خواسته بودند که به خواسته آنها توجه کند و توني را به تبريز برگرداند . ظاهرا نظمي هم به همين دليل راه زيني زاده را پيش گرفته و ديروز از مذاکره مستقيم با توني خبر داد.او ساعاتي قبل از بازي با راه آهن اين خبر را داد تا هواداران در اين بازي دوباره شعار ندهند و تيم را تشويق کنند.او در همين راستا گفت:"انتخاب اول ما هم توني اوليويرا است و تلاش مي کنيم او را به تبريز برگردانيم.من شخصا با توني مذاکره مي کنم.ايميل و شماره تلفن او را هم گرفتم و بدون واسطه با اين مربي صحبت مي کنم تا حرف ها جابجا نشود.شايد التماس او را بکنيم که بيايد.اگر نشد به دنبال گزينه هاي ديگر مي رويم."

شرط توني پابرجاست

توني همچنان بر سر حرف خودش است و طلب فصل قبل يعني 148 هزار دلار را مي خواهد.باشگاه هم با اين شرط موافقت کرده و قرار شده پول توني را از کمک يک ميلياردي شوراي شهر تبريز تامين کنند.با اين حساب به احتمال زياد اين مرد پرتغالي به تبريز برمي گردد تا حرف اول و آخر در تبريز را هواداران زده باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اینجا محل تبلیغات شماست . 09365945034

امار گیر وبگذر
درباره ما
Profile Pic
همه مردم مرند در این رسانه سهیم هستند و لطفا اخبار خود را با عضویت در این وب انتشار دهید و ما هم به قلم خود قسم میخوریم قلم خودرا به مال دنیا نفروشیم و با صداقت کامل مطالب را ارایه دهیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 872
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 398
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 7,456
  • بازدید سال : 61,038
  • بازدید کلی : 490,776